مطالب مرتبط:
 افتتاح اولین کارگاه آموزشی ـ تولیدی رشته صنایع شیمیایی کشور در ارومیه
آب شیرین کن حمیران بعد از 11 سال وقفه افتتاح شد
طرح آب شیرین کن حمیران بندرلنگه هرمزگان افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 14:452024-08-29سياسي

آبشیرین کن 1600مترمکعبی حمیران  افتتاح شد


در هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان، آبشیرین کن 1600 مترمکعبی حمیران بندرلنگه به نمایندگی از 21 پروژه آب و فاضلاب هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/هرمزگان در هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان، آبشیرین کن 1600 مترمکعبی حمیران بندرلنگه به نمایندگی از 21 پروژه آب و فاضلاب هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

امروز پنجشنبه 8 شهریور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در هفتمین روز از هفته دولت برای بهره برداری از پروژه های عمرانی و زیرساختی بندرلنگه به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی راهی شهرستان بندرلنگه شد.

استاندار هرمزگان در نخستین برنامه امروزبا حضور در روستای حمیران ، آبشیرین کن 1600 مترمکعبی این روستا را مورد بهره برداری قرار داد تا مطالبه و انتظار 11 ساله مردم برای تأمین آب در این روستا و 8 روستای تابعه انجام شود.

استاندار هرمزگان در آیین افتتاح آبشیرین کن حمیران اظهار کرد: در سه سال اخیر تمرکز خوبی بر حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهایی که با چالش آبی مواجه بودند صورت گرفته است.

وی افزود: در طی این مدت آبرسانی به 479 روستا و 17 شهر آغاز شده که کار آبرسانی به 276 روستا و 12 شهر به پایان رسید و پروژه آبرسانی به 200 روستا و 5 شهر باقی مانده نیز تا پایان سال تکمیل می شود.


برچسب ها: استاندار هرمزگان - هرمزگان - بهره برداری - استاندار - آب و فاضلاب هرمزگان - بندرلنگه - هفتمین روز
آخرین اخبار سرویس:

آبشیرین کن 1600مترمکعبی حمیران  افتتاح شد

آبشیرین کن 1600مترمکعبی حمیران  افتتاح شد